به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۴۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰

میثاقیان: گل ثانیه‌های آخر به ملوان خیلی چسبید

میثاقیان: گل ثانیه‌های آخر خیلی چسبید

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر گفت که به هر تیمی برود، از او انتظار صعود به لیگ برتر را دارند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، اکبر میثاقیان درباره مصاف شاگردانش با ملوان بندرانزلی که با گل ثانیه‌های پایانی کارون به تساوی یک - یک انجامید، گفت: ملوان مانند استقلال و پرسپولیس همیشه قدرتمند است. ما هم تیمی توانمند و پرقدرت داریم، خوب کار می‌کنیم و روز به روز بهتر می‌شویم.

وی ادامه داد: در نیمه اول خوب نبودیم و یک بازی سردرگم ارائه کردیم. در نیمه دوم و با تغییراتی که ایجاد شد، عملکرد بهتری ارائه کردیم و در آخرین ثانیه‌ها شانس آوردیم. گل‌هایی که در ثانیه‌های آخر به ثمر می‌رسند، خیلی می‌چسبد و این گل هم خیلی به من چسبید! بازیکنان ما زحمت کشیدند و با تمام وجود بازی کردند. ان‌شاءالله بتوانیم به جمع مدعیان صعود اضافه شویم.

سرمربی تیم کارون اروند خرمشهر درباره انتقادات کادر فنی تیم ملوان از داوری و اینکه می‌گفتند داور بازی تحت تأثیر اعتراضات نیمکت‌نشینان کارون اروند قرار می‌گرفت، تصریح کرد: ترابیان (داور مسابقه) یک داور لیگ برتری است و مشکلی ایجاد نشد. وقتی یک تیم در دقیقه آخر گل می‌خورد، ناراحت می‌شود، وگرنه داور خیلی قاطعانه رفتار می‌کرد و قضاوت او بد نبود. ما اعتراضاتی کردیم که داور برای ما کمی توضیح داد و موضوع تمام شد.

میثاقیان در مورد اینکه مدیرعامل این باشگاه گفته که این تیم بین چهار تیم نخست لیگ دسته اول قرار می‌گیرد، اظهار داشت: ما هر جا برویم، می‌گویند که باید صعود کنیم! این کار خیلی سخت است، اما به خدا توکل می‌کنیم. کمترین توقعی که از ما دارند، صعود است و با پشتکاری که داریم، تلاش می‌کنیم به این هدف برسیم. مدیرعامل باشگاه هم در این راستا تلاش می‌کند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها